31 december 2012

En egen årskrönika =)

Min egna pyssliga årskrönika =) 
Ibland har jag känslan av att aldrig få virkat något..men en tillbakablick visade att lite har det ju blivit gjort ändå under året ;)

(Bilderna är länkade till ursprungsinlägget)

Januari



Februari





Mars



April





Maj



Juni




Juli



Augusti






September



Oktober





November


December


I december nådde jag ett mål jag är väldigt glad över =) Nu väntar några dagars ledigt, innan jag börjar arbeta på kirurg och ortoped avdelningen =D



Till sist önskar jag alla ett riktigt

Kramar,

 Photobucket

2 kommentarer:

LadyNight sa...

Vilka fina saker du åstadkommit under året som varit! Elefanten, älgen och pallen är mina favoriter :)

Gott Nytt År!

zαnуα ♥ sa...

Åhh tack =D Vad gulligt av dig! Önskar dig ett riktigt gott nytt år =D