14 maj 2009

Utmaningsdax ;)

Fick en kul utmaning ifrån Essmo ;)

Tre saker som alltid finns i min/mitt......
Kylskåp: Mjölk, smör, gurka
Frys: bröd, grönsaker, köttfärs
Skafferi: pasta, kaffe, cornflakes
Handväska: Plånbok, mobil, nycklar
Sminkväska: Mascara, kajal och läppglans
Badrumshylla:  Mini väska med hårband (Primas såklart :P ), puderask och tandkräms tub
Förråd:  Helt tomt just nu.. (beror på att jag precis flyttat in här hehe )
Hjärna : Min son, scrapbooking och datorn :P
Jackficka: hårband, tändare, nikotintuggummi... ;)
Kryddskåp: Grillkrydda,salt och  peppar
Barskåp: Har inget, men om jag hade skull det finnas vin och whiskey (till Irish coffee, yummieee!)
Köksbänk:Perkulator, kokbok, diskställ

Skickar denna vidare till :

Paula

Neliz

Morfen

Camilla

Ida

1 kommentar:

Daniela/Neliz sa...

Hihi den var rolig ju! Nu har jag svarat i alla fall :)

kram på dig snuttan!