22 januari 2009

Mer nyheter - Bazill, Maya Road, G45

Jag måste ju dela med mig av en del sneakpeaks från CHA :) Här är en del av Bazills nya sortiment :








"Bazzill's Splat Mat is slick! Place this non-stick , reusable, mat on your work surface before starting any project... and wipe it clean when you are done. Nothing sticks - glue glitter, paint, ink, wax, soap, solder, or starch. Everything wipes or peels off the extra thick mat and it magically resists hot temperatures up to 500 degrees, including: soldering irons, wood burning tools, and hot wax. This sturdy, scalloped-edge mat lays flat and will save your table again and again. This product is a MUST-HAVE!"

Jag har sett den mattan som Tim Holtz har, och varit sugen på en..Vi får se vem som hamnar bäst i pris ;)

Graphic 45:



Maya Road :







3 kommentarer:

Anonym sa...

Yummy Yummy in my tummie!
Vill ha ALLT! :P

Såååklart jag tar med pennorna nästa gång så du får testa, ingen tvekan om saken! :)

KRAM!

Anonym sa...

Hej. Ska vi ses nån dag eller???!!!!....fniss. Jag har nåt till dig i min blogg. Kram...tyrasmatte/christine

Anonym sa...

Oj så mycket gottigt...vill ha precis allt :-D

Fin blogg du har. Får man länka hit?

Kram