12 december 2008

Julgrans pyntning..typ ;)

Mitt senaste DT-alster


12 dagar kvar till julafton... Visst går det fort?? Man längtar och längtar, och när December väl kommer försvinner dagarna i rasande fart!
Idag har jag till och med pyntat julgranen här hemma. Nästan iallafall ;) Jag har gjort en gran av pappersremsor, och de superbra små dollar-diesen. 11 kronor för en die... Kan inte bli mycket bättre än så! :D


Lite närmare bild, så ni ser diesen jag stansat ut ordentligt. Även stjärnan i toppen är gjord av dollar-diesen. Jag stansade ut sex granar och klistrade ihop till en stjärna :) Jag har sett en liknande gran någonstans...men vart? Pärlfloss, halvpärlor i rött och creme samt band fick också hänga på, och finns såklart i shoppen.



Hoppas ni får en underbar helg, och att ni hinner pyssla lite mellan julklapps inköp och adventsfirande ;)

Kram



Zanya

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken söt gran..... har knappt hunnit pyssla något pynt alls i år, men vem vet, det är ju några dagar kvar ännu :)

Kram
Katarina

Kamilla sa...

oooo så fin den är Z
jag diggar den skarpt!!
KRAMKRAMKRAM och trevlig advent..

Anonym sa...

Å så snygg!!! Verkligen superfin! Är det mycket jobb att göra en? Det ser svårt och pilligt ut!

Kram!