16 november 2008

Det närmar sig!



Som många säkert redan vet, skall vi på Stämpelstudion ha en jul-crop snart! Den drar igång den 28:e November klockan 12. Vi har verkligen jobbat hårt med att få till en cc utöver det vanliga :D Eftersom vi i DT gänget är en aning CC-beroende själva, så har vi samlat ihop alla de bästa tävlingarna, och roligaste idéerna vi varit med om, och samlat dem i vår egna cybercrop :D Lite grann kan jag avslöja i förväg...
*Det kommer att bli BINGO med Kamilla, vår egna bingomästarinna! Fler detaljer finns i vår blog :)
*Ett speciellt CC paket går att
beställa NU i shopen! (priset går inte av för hackor - en gäst DT plats!)
*Vi kommer ha tidsbegränsade erbjudanden i shopen under hela helgen!

*Överaskningar, skattjakter och happenings kan ni lugnt vänta er en del av ;))


Jag hoppas vi ses där!




Kramar
Zanya

3 kommentarer:

Articsisters sa...

Hej hallo!

Onsdageftermiddag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.

Många som planerar CC nu..KUL

Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.
Du hittar den på;
www.articsisters.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.

Lisbet

Paula sa...

halloj du är utmanad hos mig...kram på dig

Anonym sa...

Hej!

Kul med cybercrop! Ska se om jag hinner va med!

Jo, Bodil hälsar och undrar om inte du kan komma in till WDY forumet och lägga ut dom sista utmaningarna i utmaningstråden...snälla!


Kram/Cattis