12 oktober 2008

CC hos Svensk Scrapbooking!

I helgen är det cyber crop hos Svensk Scrapbooking, och givetvis är jag med där ;) *cc-beroende*
Det är så många superhärliga utmaningar, och jag önskar jag hann med att göra allihop... ;) Här är ett par bidrag iallafall :

Utmaning : Skapa ett kort med färgerna lila, orange och rosa (!)


Utmaning : Skapa ett julkort utan att använda färgerna rött och grönt



Utmaning : Gör ett ATC kort med Halloween tema. Mitt första ATC, men inte mitt sista...det var ju urkul :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bäst. Tack för korten rosa bandet. Jag blev gråtfärdig. Kram Paula

Ulwa sa...

Hej!
Tack för den fina kommentaren i bloggen.
Vill tillägga att du har jätte fina alster i din blogg. Kanonfint!
//Ulwa

Anonym sa...

Så jättefina kort du har gjort! ♥