08 september 2008

Göteborg- mässan

Jag har stått på mässan hela helgen, i Stämpelstudions monter. Det har varit SJUKT KUL! :) Tusen tack till alla som besökte oss! Jag fick äntligen träffa mina underbara Dt kompisar Camilla och Ida också :) Linda gjorde oss en toppentjänst när hon valde just oss till DT .. Vi klickade direkt, och det känns som om vi känt varandra i evigheter, och fått nya vänner för livet :) *love u*

Jag har fotat en del från mässan och bilderna kommer upp senare idag, men en del finns redan nu att se på Stämpelstudions inspirations blogg ;)
Hann ju såklart med att ta ett par shopping rundor med, och plånboken gapar tom just nu.. (tack gulliga vännen min som kom förbi med mer bidrag till scrapshoppandet... Har man tur när ens kompis är ute och shoppar kläder alldeles i närheten av mässan, och dessutom kommer förbi med pengar till en - när bankomaterna strejkat? :P)
Men vad gör väl det ;) Jag har sååå mycket nytt, och det skall bli urkul att få sätta sig ner och skapa nu :) Bilder på min inköp :




Kolla in MINIbrunte och ugglan från Magnolia - är de inte underbara??



och så måste jag få visa vad supergulliga Camilla gav mig :

*kramar*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jättekul att träffa dig!!! :) Så mycket fint du hann med att shoppa, trots att ni hade fullt upp.

Kramar

Petraso sa...

Läcker shopping!!! tur det ornade sig med pengar!!! katastrof att inte bankomaterna funkade!!!
eller ska jag säga tur för visa*me*

Kamilla sa...

Men HERREGUD girlie vad du shoppat!!! själv kom jag hem med det blygsamma 1 skärmatta & 1 promarker & 3klisterark till barnen(Läs Moa) *Gapskrattar* ja det är inte lätt för en bonnläpp i storstan!!!tur att DT-mamma skickade med en del så jag inte blev alldeles tomhänt *S*
Det var sååå kul att träffa dig,jag ser redan fram emot vårmässan,tro inte att ni slipper mig då *Hehhhehhe*

Kramar i miljoner!!!

Camilla sa...

VILKA KORT OCH LO`s du gör!!!! Så snygga, hit kommer jag garanterat tillbaks för inspiration!!!

Trevlig helg!!

(hittade hit från Kamillas sida).

Kram