27 maj 2008

Drömmar om scrap

Idag har jag tillbringat morgonen framför datorn, kikat på en massa olika scraprum och drömt... Min scrapplats är så lite, och så fort jag tycker mig ha hyfsad ordning, så handlar jag något nytt..och så får jag inte plats igen ;)
Så jag drömmer och planerar om hur jag skulle kunna få till det som jag vill, med varierande framgång (och verklighetsförankring:p). Här hittade jag en hel del inspiration, likaså på scrapbook.com.
Inatt drömde jag tom att jag hade ett nytt scraprum, i brunt, rosa och vitt...och med PLATS:P Snacka om att vara inne i sin hobby, drömde till o med att jag hade en silentsetter, fråga mig inte varför bara, det har ändå inte varit det som stått högst på min villha-lista lol
Nu skall jag gå ut och sätta mig i solen en stund, dricka kaffe och läsa.......en scraptidning :o Suuuuurprise ;)

Inga kommentarer: